پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
Thursday, 28 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

گیلان امروز- فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به پیشنهاد این مجموعه به دانشگاه علوم پزشکی جهت تسریع در امر واکسیناسیون کرونا، گفت: توانایی واکسیناسیون کل جمعیت گیلان طی یک ماه با همکاری علوم پزشکی را داریم.

سردار محمد عبدالله پور در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت، با بیان اینکه کار سپاه، بسیج کردن همگان برای صیانت از انقلاب است، گفت: عمل نکردن به حرف امام و رهبری برای کشور مشکل ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه اخلاص مهم‌ترین نکته‌ای است که باید در کارها به آن توجه شود، افزود: باید صادقانه حرف بزنیم و عمل کنیم و از هر چیزی که رنگ و بوی غیر خدایی دارد فاصله بگیریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان بدعهدی و عدم توجه به امانت را از جمله آسیب‌های موجود در مجموعه بسیج و سپاه دانست و بیان کرد: بسیج و سپاه یک مرکز راهبردی است و خودش باید برای حل مشکلات برنامه ریزی کند.

عبدالله پور با تاکید بر اینکه حجم کار در بسیج باید کم باشد، تصریح کرد: هر هزار نفر از جمعیت باید یک پایگاه بسیج داشته باشد و تردد قدمی برای بسیجیان فراهم شود.

وی اصل نظرخواهی و تعامل در بسیج را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: احترام به فکر دیگران باعث جذب بیشتر بسیجیان می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به پیشنهاد این مجموعه به دانشگاه علوم پزشکی جهت تسریع در امر واکسیناسیون کرونا، گفت: توانایی واکسیناسیون کل جمعیت گیلان طی یک ماه با همکاری علوم پزشکی را داریم.

عبدالله پور بیان اینکه تمام پایگاه‌های بسیج باید از نزدیک بازدید و مدیریت شود، ادامه داد: مردم بسیار خوبی داریم که در برابر سختی‌ها و مشکلات صبور هستند و اعتراضات و گله‌های آن‌ها نیز به حق است، زیرا عملکرد مسئولان در برخی موارد بسیار ضعیف است.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف مسئولان گیلانی در کنترل بازار مرغ، ادامه داد: مصرف مرغ استان کمتر از میزان تولید آن است، اما باز هم کمبود داریم که مایه تاسف است.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان