شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403
Saturday, 20 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۸ ]

گیلان امروز- یک مرد برزیلی چند عمل جراحی از جمله قطع بینی، نصف کردن زبان و گذاشتن دو شاخ نوک تیز را انجام داده تا شبیه موجودات افسانه‌ای شود.

او می‌گوید: همه مردم دنیا شبیه هم هستند، اما من می‌خواستم با بقیه فرق داشته باشم. فرناندو فرانکو دی اولیویرا  تمام بدنش را خالکوبی کرده، او برای متفاوت بودن چند عمل جراحی از جمله قطع بینی، نصف کردن زبان، قرار دادن دو شاخ نوک تیز روی سرش و... را انجام داده تا شبیه موجودات افسانه‌ای بشود.

اولیویرا در شهر تاتوی، یک استودیوی خالکوبی دارد که با شهر سائوپائولو ۱۵۰ کیلومتر فاصله دارد. او شکل کنونی خود را از ترکیبی از جمجمه، و دیوی به نام اورک در ارباب حلقه‌ها الهام گرفته است.

او می‌گوید هفتاد درصد آدم‌هایی که در خیابان او را می‌بینند دوست دارند با او عکس بگیرند، زیرا او به نظرشان هیجان انگیز است. با وجود اینکه مردم با تعجب به او نگاه می‌کنند اعضای خانواده‌اش به شکل جدید او عادت کرده‌اند و از دیدنش شگفت زده نمی‌شوند.

اولیویرا از سال ۲۰۰۶ خالکوبی روی بدنش را شروع کرد و اژدها، دلقک و سگ و موجودات دیگری را روی بدنش کشید.در سال ۲۰۱۴ او از سوی "رنک‌براسیل" به عنوان پر تتوترین آدم برزیل انتخاب شد، رنک‌براسیل یک سازمان برزیلی شبیه گینس است، اما فقط رکورد‌های برزیل را ثبت می‌کند.

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان