جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
Friday, 29 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

گیلان امروز- مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان سیاهکل از توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی به همت خادمیاران رضوی و خیران در شهرستان سیاهکل خبر داد.

سیداکبر حسینی در گفتگو با شبستان با اشاره به اجرای طرح مواسات و مهربانی همزمان با ماه مبارک رمضان در شهرستان سیاهکل اظهار کرد: در این طرح خانواده های نیازمند شناسایی و به همت خیرین و خادمیاران رضوی از ابتدای ماه رمضان تاکنون بسته های معیشتی و غذای گرم اهدا شد.‌

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان سیاهکل با بیان اینکه در اجرای این طرح حدود یک هزار و ۵۸۴ پرس غذای گرم نذری، ۱۱۰ بسته معیشتی، گوشت و نان توزیع شده است گفت: پنیر، شکر، ماکارونی، رب، روغن، تن ماهی، مایع دستشویی و ظرفشویی، چای، مرغ، گوشت و برنج از جمله محتوای بسته های معیشتی بود که بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شد.

دوستی اذعان کرد: همچنین چهار هزار و ۳۰۰ قرص نان صلواتی و ۲ راس گوسفند قربانی به ارزش مجموع ۴۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به همت خیران این شهرستان از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون بین نیازمندان توزیع شده است.

وی در ادامه به دیگر فعالیت های کانون خدمت رضوی سیاهکل پرداخت و خاطر نشان کرد: یک دستگاه ویلچر برقی به ارزش ۲۱۷ میلیون ریال برای یک معلول جسمی که ۳۷ سال در حسرت آن بود، خریداری و اهدا شد.

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان سیاهکل تصریح کرد: خرید یخچال،کمک هزینه درمان و مسکن به ارزش ۸۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال برای ۱۳ نفر از دیگر اقدامات کانون خدمت رضوی شهرستان سیاهکل در این مدت بود.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: تا پایان ماه مبارک رمضان، کمک به نیازمندان به همت خیران، در این شهرستان ادامه دارد.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان