پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
Thursday, 25 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۹۲ ]

 

گیلان امروز- مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان از افتتاح کتابخانه عمومی پروفسور مریم میرزاخانی صومعه سرا در صومعه سرا در راستای ایجاد فضاهای مطالعه برای مادران و کودکان و سومین کتابخانه مدرسه در گیلان خبرداد.

به گزارش شبستان پریسا کرمی با اشاره به افتتاح کتابخانه عمومی «پروفسور مریم میرزاخانی» شهرستان صومعه سرا گفت: این کتابخانه به‌عنوان دومین کتابخانه ویژه مادر و کودک استان گیلان صبح سه شنبه(21 اردیبهشت) با رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی و بدون انجام تشریفات افتتاح می‌شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با بیان اینکه این پروژه تداوم رویکرد ایجاد فضاهای ویژه مطالعه برای مادران و کودکان در سراسر استان است افزود: همچنین کتابخانه مذکور سومین کتابخانه مدرسه استان گیلان است که با همکاری دو مجموعه نوسازی و تجهیز مدارس و کتابخانه های عمومی استان گیلان به بهره برداری می‌رسد.

وی با اعلام اینکه این مرکز فرهنگی در فضایی به مساحت 120 متر مربع از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در اختیار اداره کل کتابخانه‌ها قرار گرفت اظهارداشت: پروژه مذکور پس از انجام مراحل تجهیز امکانات ویژه، استاندارد سازی و اختصاص کتاب و منابع آموزشی به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسیده است.

کرمی ارائه خدمات ویژه به مادران و کودکان عضو این کتابخانه را شامل برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی و برنامه های فرهنگی نظیر قصه گویی، خوانش متون کهن، برنامه های آموزشی دینی و قرآنی، فرزند پروری، شعرخوانی، بازی های فکری و آموزش خواندن کتاب برشمرد .

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان