جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
Friday, 29 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

بخش ورزش - مدیرعامل تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: متاسفانه سپیدرود در رشت غریب و مظلوم است و وعده های مسئولین تا امروز برای حل مشکلات عملی نشده است.

سیدمهدی آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: ورود ما در باشگاه برای سر و سامان دادن اوضاع آشفته سپیدرود بود و انتخاب یک مالک واجد شرایط که خیلی‌ها آمدند صحبت کردند اما در پی جلسات متعدد هیچ خروجی و عزمی برای انجام این کار وجود نداشت و واقعا خسته شدیم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود با بیان اینکه از وقتی که مسئولیت باشگاه را برعهده گرفتم با تمامی مسئولان مربوطه جلسات متعددی را برای حل مشکلات باشگاه برگزار کردیم ابراز داشت: برخلاف گفته‌های مسئولان که از محبوبیت و عشق به سپیدرود حرف می‌زدند هرگز این گفته‌ها از سوی  آنها عمل نشد و فقط در کلام باقی ماند.

وی گفت: از مسئولان کلانشهر رشت می خواهم که یک بررسی بکنند و ببینند که در همین ۲۰ کیلومتری رشت شرایط ملوان با کمک مسئولشان چقدر خوب شده و بودجه این تیم از کجاها تامین می‌شود و چرا ما نمی‌توانیم از آن منابع استفاده کنیم و شرایط را برای سپیدرود رقم بزنیم و همیشه این تیم با بیش از نیم قرن قدمت مظلوم واقع شده است.

آقازاده افزود: با کمک مهندس کوچکی‌نژاد، اداره ورزش و شورا و شهرداری موفق شدیم بخشی از بدهی‌ها را پرداخت کنیم و پنجره نقل و انتقالات را باز کنیم و تیم را راهی مسابقات کنیم و در همین بین مسائل و مشلات بسیاری از سوی افراد شناخته شده برای ما به‌وجود آمد که به‌خاطر آرامش باشگاه به آنها نمی‌پردازم؛ متاسفانه مسئولان پس از به حرکت درآمدن سپیدرود تصور کردند همه چیز تمام شده و فراموش کردند که ما وارث یک بدهی ۱۰ میلیارد تومانی هستیم.

آقازاده وضعیت باشگاه سپیدرود رشت را در مرز بحران و خطر دانست و گفت: با شروع نیم‌فصل و حضور کادر جدید، شرایط فنی تیم به مرز نرمال رسید و با پیروزی هفته گذشته تیم به آمادگی مطلوب رسیده است اما متاسفانه با عدم حمایت مسئولان و کسانی که قول همیاری داده بودند، شرایط ادامه کار برای ما سخت شده و ممکن است نتوانیم دوام بیاوریم.

مدیرعامل سپیدرود رشت با گله‌مندی از بدعهدی‌های انجام شده در ارتباط با این باشگاه اظهار داشت: مسئولان به ما قول‌های فراوانی دادند اما اجرایی نشد و مثل آقای فرماندار که صحبت های خوبی در اوایل فصل می‌کردند، بیش از ۲ ماه است که حتی جواب تلفن ما را نمی‌دهد و کمکی نمی‌کند و ما را تنها گذاشت.

وی گفت: خیلی از شهرداری‌های کشور به‌صورت حرفه‌ای تیم‌داری می‌کنند با هزینه‌های گزاف اما در رشت این اتفاق نمی‌افتد؛ اعضای شورای شهر کمکی برای سپیدرود مصوب کردند و اگر این کمک تا چند روز آینده به باشگاه تزریق نشود حکایت نوش دارو بعد از مرگ سهراب را خواهد داشت. از شهردار رشت می‌خواهم این کمک را به‌صورت فوری و ویژه به سپیدرود برساند.

آقازاده افزود: خیلی‌ها در مورد سپیدرود حرف می‌زنند و ابراز لطف می‌کنند اما تعداد آنها که در عمل کمک می‌کنند بسیار اندک است و سپیدرود به جز هواداران پرشمارش که عاشقانه تیم محبوب خود را دوست دارند کسی را ندارد؛ من از آنها می خواهم مطالبه‌گری از مسئولان را ادامه دهند زیرا امروز سپیدرود تنها تیم این شهر و ریشه‌دار‌ترین تیم استان است و اگر سپیدرود نباشد فوتبال در رشت خواهد مرد.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان