جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
Friday, 29 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

گیلان امروز- جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای گیلان گفت: محدودیت‌های تردد نوروز در سه استان‌ شمالی کشور به ویژه شهرهای استان گیلان اجرا می‌شود.

قاسم‌نژاد با بیان اینکه همه تابع سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا هستند عنوان کرد: با توجه به اینکه ایام پایان سال، تعطیلات ماه رجب، شعبان و نوروز را در ادامه داریم برنامه‌ریزی شده که قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا برای سفرهای پیش‌رو دستورالعمل‌های مناسب را تهیه کند که از هفته آینده ابلاغ و در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

 وی در مورد آزمون‌های استخدامی که دستگاه‌های اجرایی دارند هم اضافه کرد: در این مورد هم اعلام شده که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضروری است و با توجه به این دستورالعمل‌ها و ضوابط دستگاه‌ها مجاز هستند که اقدامات لازم را برای برگزاری آزمون‌های مورد نظر انجام دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان از کنترل شدید مراکز خرید عیدانه خبر داد و بیان داشت: اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف کشور و استان‌ها موظف هستند بر مراکز خرید عیدانه نظارت کنند، از طرفی در ماه رجب مراسم اعتکاف را داریم که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده که با توجه به طولانی بودن حضور مؤمنان در محیط‌های بسته ما امسال بحث اعتکاف را نخواهیم داشت.

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان گیلان با اشاره به اینکه فعالیت بازارها و دست‌فروشان هم تابع ستاد ملی مقابله با کرونا است و متعاقبا اعلام می‌شود اذعان کرد: در سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان و همچنین شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، بندرعباس، بوشهر، کیش، قشم و حتی شهرهای زرد مسافرپذیر به شکل کلی از طریق ستاد ملی برای تعطیلات نوروز محدودیت تردد اجرا می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده که ورود به شهرهای شمالی از جمله گیلان شامل محدودیت تردد می‌شود خاطرنشان کرد: زمان تردد شبانه هم در شهرهای آبی، زرد، نارنجی و قرمز از ساعت 21 تا 3 بامداد اعمال می‌شود.

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان