پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
Thursday, 25 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۹۲ ]

 

 

بخش اقتصاد- بر اساس اعلام مسئولان وزارت کار بالغ بر ۳۰ هزار فروشگاه در کشور به سامانه کالابرگ الکترونیکی متصل شده است و مردم می توانند یک ماه زودتر از واریز یارانه نقدی کالاهای مشمول این طرح را خریداری کنند.

به گزارش ایسنا، طرح کالابرگ الکترونیکی طرحی است که دولت با هدف حمایت از معیشت خانوارها و حفظ سلامت غذایی افراد به اجرا درآورده و به اذعان کارشناسان در صورت مدیریت صحیح و استقبال مردمی بخش اعظمی از تورم موجود را کنترل خواهد کرد.

این طرح در چند هفته گذشته در چهار استان هرمزگان، گیلان، قزوین و مرکزی به صورت آزمایشی به اجرا درآمد و طبق گفته مسئولان وزارت کار در برخی استانها از جمله هرمزگان با اقبال عمومی مواجه شد و در برخی دیگر تمایل به یارانه نقدی بیش از خرید اعتباری کالابرگ بود، با این حال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که اجرای طرح کالابرگ الکترونیک تکلیف قانونی است و دولت بنا ندارد یارانه نقدی را حذف کند، از این رو مردم می‌توانند کالابرگ الکترونیک یا یارانه نقدی را انتخاب و خرید خود را به شکل اعتباری انجام دهند.

وی اخیرا ضمن اشاره به فرایند استانی طرح ملی کالابرگ الکترونیک از اتصال بیش از ۳۰ هزار فروشگاه به سامانه کالابرگ الکترونیکی خبر داده است.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان