پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
Thursday, 25 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۹۲ ]

 

گیلان امروز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از شروع به کار ۳۰ مرکز توزیع میوه شب عید ویژه طرح تنظیم بازار از امروز پنجشنبه در این استان خبر داد.

صالح محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه توزیع میوه طرح تنظیم بازار تا پایان نوروز در مکان های در نظرگرفته شده ادامه دارد، افزود: میوه نوروزی شامل پرتقال و سیب به اندازه کافی ذخیره شده ضمن اینکه هماهنگی های لازم با تهران انجام شده تا در صورت نیاز بیشتر بلافاصله برای گیلان تامین شود.

وی خاطر نشان کرد: تمهیدات و تدارک لازم برای بازار شب عید در جهاد کشاورزی استان گیلان انجام شده و هیچ مشکلی نیست و تا پایان تعطیلات غرفه ها برای توزیع میوه آمادگی دارند.

مدیر تعاون روستایی گیلان نیز درباره توزیع میوه شب عید گفت: در مجموع ۳۰ مکان شامل هشت جایگاه در رشت و بقیه در سایر شهرستان های استان برای توزیع فعال شده است.

عباس جعفرپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: میدان جانبازان روبروی خط کناره اتحادیه شرکت تعاونی روستایی شهرستان رشت، بلوار معلم - میدان سرگل، شهرک حمیدیان - میدان الغدیر، پل تالشان -مسکن مهر فلکه اول، بلوار خرمشهر مکان اتحادیه دامداران گیلان، میدان انتظام جنب آتش نشانی، خیابان رسالت روبروی صدا و سیما جنب مرکز توسعه نوغانداری کشور، نمایشگاه بین المللی استان در جاده تهران از جمله این مراکز توزیع در رشت هستند.

وی خاطر نشان کرد: در مکان های توزیع میوه شب عید ویژه تنظیم بازار هر کیلو پرتقال به قیمت ۱۳ هزار تومان و هر کیلو سیب نیز به مبلغ ۲۵ هزار تومان به خریداران عرضه می شود.

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان