پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
Thursday, 25 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۹۲ ]

 

گیلان امروز- فرماندار شهرستان رشت گفت: پروژه بهسازی محل دفن زباله در منطقه سراوان رشت ۲۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پنج درصد بیشتر از برنامه زمانبندی است.

حمیدرضا امام پناهی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به درخواست امام جمعه و دادستان سنگر امروز به همراه شهردار، تعدادی از اعضای شورای شهر رشت و پیمانکار، مشاور پروژه و جمعی از معتمدان منطقه سراوان روند اجرای پروژه بهسازی لندفیل سراوان را بازدید کردیم.

وی با بیان اینکه بهسازی محل دفن زباله در سراوان رشت از برنامه زمانبندی جلوتر بوده و کارها با سرعت در حال انجام است، اضافه کرد: پیمانکار پروژه بهسازی لندوفیل سراوان با تمام ظرفیت مشغول به کار است تا طی مدت یک سال این پروژه به پایان برسد و این محل نیز به دامن طبیعت برگردد.

فرماندار رشت درباره تصفیه‌خانه شیرابه سراوان رشت نیز خاطر نشان کرد: پیمانکار متعهد شده که سریع‌تر تصفیه‌خانه شیرابه در محل دفن زباله را در سراوان رشت راه‌اندازی کند ضمن اینکه در مرحله تست آزمایشی قرار گرفته تا پس از اخذ موافقت‌های محیط زیست فعال شود.

وی در ادامه با اشاره به بازدید از شرکت کودآلی در رشت و روند برنامه راه‌اندازی ۲ خط سه و چهار آن اظهار کرد: کارهای خوبی در این حوزه انجام شده و در زمان حاضر خط سه و چهار شرکت کودآلی بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با راه‌اندازی آن در مجموع با فعالیت چهار خط " خط یک و ۲ مشغول به کار است" روزانه ۸۰۰ تا هزار تن زباله در این شرکت پردازش خواهد شد.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان