جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
Friday, 29 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

بخش اجتماعی- جانشین فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: سارق طلافروشی بازار مظفریه شهر همدان پس از ۲ فقره قتل در کمتر از شش روز دستگیر شد.

به گزارش حادثه 24سردار رضا زارعی روز جمعه بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در بازار مظفریه شهر همدان و اطلاع آن به پلیس آگاهی، ماموران بررسی صحنه جرم در صحنه قتل حضور یافتند.

وی افزود: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی، شناسایی قاتل را در دستور کار قرار دادند و در مراحل اولیه چهره سارق از طریق دوربین های مدار بسته خارج شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: طبق اظهارات متهم وی پیش از بروز این واقعه، راننده بیابان بوده که به علت اعتیاد شدید و ناتوانی در انجام کار این حرفه را کنار می گذارد.سردار زارعی افزود: حدود یک ماه پیش به تهیه سلاح گرم اقدام می کند و فکر سرقت از طلافروشی به سرش می زند.وی گفت: ساعت حوالی 8:15 روز حادثه مقتول اقدام به نیمه باز کردن کرکره مغازه کرده و در حال بستن کرکره بود که قاتل بلافاصله وارد طلافروشی می شود.

وی افزود: صاحب طلافروشی با پرتاب کردن قفل به سمت سارق، دست و صورت او را زخمی می کند اما سارق دو تیر به سمت او شلیک می کند سپس زیور آلات، سکه و طلاهای تعمیری موجود در ویترین را به سرقت می برد.جانشین فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: متهم سپس به سمت هرمزگان متواری شده و در حاجی آباد برای خرید مواد مخدر با یک زن آشنا می شود.سردار زارعی اظهار کرد: این زن برای خرید مواد مخدر برای متهم اقدام می کند سپس وی را به باغی که همسرش در آن نگهبانی می داد برای استعمال مواد مخدر می برد.

وی بیان کرد: نگهبان باغ با دیدن طلاها وسوسه می شود و از متهم می خواهد که زیورآلات سرقتی را در اختیار او قرار دهد که با مقاومت سارق مواجه می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: طبق اظهارات سارق طلافروشی، این مرد وی را به مرگ تهدید می کند و با سلاح سرد به وی حمله ور می شود اما او با شلیک ۲ گلوله او را نیز به قتل می رساند.

سردار زارعی افزود: بنابراین سارق طلافروشی که در بازار مظفریه شهر همدان مرتکب قتل شده بود دوباره در شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان دست به دومین قتل می زند.

وی گفت: این سارق پس از ۲ فقره قتل با فرد دیگری در منطقه ششصد دستگاه حاجی آباد آشنا می شود و به منزل او مراجعه می کند که عوامل انتظامی با شناسایی مخفیگاه متهم او را دستگیر کردند.

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان