پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
Thursday, 28 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

گیلان امروز- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در حاشیه بازدید از چهار پروژه صنعتی رشت، گفت: برای حمایت و هدایت مطلوب مدیران واحدهای خلاق و موفق؛ باید اتاق VIPدر استان تشکیل شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان؛ سید محمد اسحاقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با همراهی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و سرپرست بانک صنعت و معدن از شرکت های چینی خزر، لوازم طبی ایران(فاز اول و دوم)، مجتمع فولاد و طرح توسعه فولاد بازدید نمود و در حاشیه این بازدیدها اظهار داشت: رویکرد همه دستگاه های مرتبط و خدمات رسان حوزه تولید و تجارت باید تسهیل گری و جهادگونه باشد تا اثرات آن در جهت بهبود فضای کسب و کار مشهود و ملموس گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با پیگیری فعالیت مجدد شرکت چینی خزر و رفع مشکلات آن تاکید کرد: اگر مدیران واحدهای راکد صنعتی، اراده راه اندازی داشته باشند تمام قد از آنها حمایت خواهیم کرد که مسائل را حل و فصل و بستر را برای تولید مجدد هموار نماییم.

دکتر سید محمد اسحاقی؛ احیای واحد صنعتی راکد«مسینان» که زمانی قطعات الکترونیک تولید می کرد و هم اکنون با ورود سرمایه گذار جدید به تولید انواع سرم و چسب پزشکی تبدیل شده است را ارزشمند توصیف کرد و گفت: با احیای این واحد و راه اندازی خطوط تولید جدید برای ۱۲۰ نفر از جوانان تحصیل کرده استان زمینه اشتغال فراهم می‌شود.

وی از طرح توسعه کارخانه فولاد و تجهیزات پزشکی شهر صنعتی رشت نیز بازدید نمود و اعلام کرد: تولید انواع سرم و ورق های گالوانیزه؛ نوید بخش سرمایه‌گذاری صنعتی،توسعه اقتصادی و اشتغال زایی مناسب است که به شدت به این تحرک اقتصادی در استان نیازمندیم و دراین راستا شبانه روز از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در افزایش ظرفیت تولید پشتیبانی  وحمایت خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی با صدور دستور تشکیل اتاقVIP و CIP ویژه مدیران خلاق و موفق حوزه تولید و تجارت، به اداره کل صمت تصریح کرد: به شدت معتقدم که افزایش تولید و ایجاد اشتغال؛ راهبرد اصلی برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه است لذا به دغدغه های آنان باید به شکل ویژه رسیدگی گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان