سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403
سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403
Tuesday, 23 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۹۱ ]
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان:

 راهبرد اصلی برون رفت از مشکلات است

۱۴۰۱/۰۹/۱۰ چاپ


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در حاشیه بازدید از چهار پروژه صنعتی رشت، گفت: برای حمایت و هدایت مطلوب مدیران واحدهای خلاق و موفق؛ باید اتاق VIPدر استان تشکیل شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان؛ سید محمد اسحاقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با همراهی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و سرپرست بانک صنعت و معدن از شرکت های چینی خزر، لوازم طبی ایران(فاز اول و دوم)، مجتمع فولاد و طرح توسعه فولاد بازدید نمود و در حاشیه این بازدیدها اظهار داشت: رویکرد همه دستگاه های مرتبط و خدمات رسان حوزه تولید و تجارت باید تسهیل گری و جهادگونه باشد تا اثرات آن در جهت بهبود فضای کسب و کار مشهود و ملموس گردد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با پیگیری فعالیت مجدد شرکت چینی خزر و رفع مشکلات آن تاکید کرد: اگر مدیران واحدهای راکد صنعتی، اراده راه اندازی داشته باشند تمام قد از آنها حمایت خواهیم کرد که مسائل را حل و فصل و بستر را برای تولید مجدد هموار نماییم.
دکتر سید محمد اسحاقی؛ احیای واحد صنعتی راکد«مسینان» که زمانی قطعات الکترونیک تولید می کرد و هم اکنون با ورود سرمایه گذار جدید به تولید انواع سرم و چسب پزشکی تبدیل شده است را ارزشمند توصیف کرد و گفت: با احیای این واحد و راه اندازی خطوط تولید جدید برای ۱۲۰ نفر از جوانان تحصیل کرده استان زمینه اشتغال فراهم می‌شود.
وی از طرح توسعه کارخانه فولاد و تجهیزات پزشکی شهر صنعتی رشت نیز بازدید نمود و اعلام کرد: تولید انواع سرم و ورق های گالوانیزه؛ نوید بخش سرمایه‌گذاری صنعتی،توسعه اقتصادی و اشتغال زایی مناسب است که به شدت به این تحرک اقتصادی در استان نیازمندیم و دراین راستا شبانه روز از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در افزایش ظرفیت تولید پشتیبانی وحمایت خواهیم کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی با صدور دستور تشکیل اتاقVIP و CIP ویژه مدیران خلاق و موفق حوزه تولید و تجارت، به اداره کل صمت تصریح کرد: به شدت معتقدم که افزایش تولید و ایجاد اشتغال؛ راهبرد اصلی برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه است لذا به دغدغه های آنان باید به شکل ویژه رسیدگی گردد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت انجام مسئولیت های اجتماعی توسط واحدهای صنعتی بزرگ در استان تاکید کرد و گفت: واحدهای صنعتی بزرگ در کنار فعالیت اقتصادی به امور عام‌المنفعه اجتماعی نیز اهتمام داشته باشد تا با مردم منطقه فضای همبستگی بیشتری را ایجاد نمایند و با همت عالی، اقدامات فرهنگی و اجتماعی ویژه‌ای را در استان از خود به یادگار بگذارند.

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان