جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
Friday, 19 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۷ ]

 

بخش ورزش- کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی بازیکنان با دراگان اسکوچیچ رابطه خوبی نداشتند، اما اکنون شرایط فرق کرده است.

به گزارش نشریه «اتلتیک» انگلیس، علیرضا جهانبخش وینگر سابق برایتون که یکی از اعضای کلیدی تیم ملی فوتبال ایران است در مورد اخراج دراگان اسکوچیچ سخن گفته است.

جهانبخش در این زمینه در مصاحبه با رسانه انگلیسی، گفت: برخی بازیکنان با اسکوچیچ رابطه خوبی نداشتند در مقابل برخی دیگر نیز ارتباط مناسبی با مربی کروات داشتند. اتفاقاتی که در آن زمان رخ داد غیرحرفه‌ای بود. نمی‌توانم نامی را بگویم ولی افرادی خارج از تیم ملی حضور داشتند که می خواستند با تصمیمات خود روی تیم تاثیر بگذارند.

وی ادامه داد: متأسفانه بازیکنانی بودند که این موضوع را دنبال کردند که بسیار ناراحت کننده بود. ما به عنوان برخی از بازیکنان باتجربه تلاش کردیم تا آن جو را آرام کنیم. گفتیم بسیار خب، ما وسط و بدون موضع می‌مانیم، این تصمیم ما نیست. الان وقت به هم ریختن این چیزها نیست. خدا را شکر اکنون همه چیز آرام‌تر و آرام‌تر است.

جهانبخش درباره بازگشت کارلوس کی روش، گفت: ما برای مدت ۷ یا ۸ سال با کی‌روش کار کردیم و شناخت خوبی از او داریم و در مقابل او هم شناخت خوبی از بازیکنان ایران دارد. کی‌روش من را از سن پایین به تیم ملی دعوت کرد و با او دو جام‌جهانی را تجربه کردم و به نوعی آرزویم را برآورده کرد.

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان