جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
Friday, 19 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۷ ]

 

بخش ورزش- مربی سابق تیم ملی می گوید کارلوس کی‌روش در دیدار مقابل سنگال دستش را رو نکرده است.

حسین فرکی پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با ایلنا درباره تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل سنگال در دیدار تدارکاتی‌اش اظهار داشت: بازی کردن با تیم‌های مطرح دنیا می‌تواند نقاط ضعف تیم ملی را مشخص کندو به نظرم تیم ملی در این دو دیدار به خواسته هایش رسید.

وی ادامه داد: تیم ما هنوز با تفکرات کی‌روش صددرصد هماهنگ نشده اما مقابل اروگوئه و سنگال خوب بازی و دفاع کرد، هر موقع خواست به خوبی طراحی حمله انجام داد و نتایج بسیار خوبی هم گرفت.

فرکی در خصوص حضور سرمربی انگلیس در ورزشگاه برای تماشای این دیدار تصریح کرد: کی‌روش برای بازی با سنگال خیلی دستش را رو نکرد و تیم ملی با ترکیب متفاوتی پا به میدان گذاشت. کی‌روش ارنج‌های مختلفی را در زمین می‌گذارد تا سیستم مدنظرش را  ارزیابی کند. او می‌خواهد بداند از چه بازیکنانی باید در چه مناطقی استفاده کند. هرچند بالای 95 درصد این نفرات همان بازیکنانی هستند که در دوره قبلی حضور این مربی در تیم ملی بودند

پیشکسوت فوتبال در خصوص عملکرد حسینی در دیدار مقابل سنگال خاطر نشان کرد: حسینی درون دروازه خوب بود و مهارهای فوق‌العاده‌ای داشت. پوشیدن پیراهن تیم ملی نیز حاصل زحماتی است که وی در سال‌های اخیر کشیده است و امیدوارم بتواند همین روند را ادامه دهد.

وی در خصوص شرایط تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز گفت: تیم ملی در بازی با اروگوئه و سنگال نشان داد برابر تیم‌های اسم و رسم دار  بازی قابل قبولی را به نمایش می‌گذارد و ترسی از اسم و ستاره‌های حریفان ندارد. این همان چیزی است که فوتبال ما نیاز دارد و کی روش هم به خوبی شخصیت تیم ملی را بالا برد تا بازیکنان در جام جهانی از لحاظ ذهنی آماده باشند

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان