سه شنبه, 28 فروردین 1403
سه شنبه, 28 فروردین 1403
Tuesday, 16 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۶ ]

 

گیلان امروز- معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران گفت: این ستاد هفت هزار و ۷۰۰ بسته لوازم تحصیلی هفته جاری بین دانش آموزان نیازمند و محروم این استان توزیع می کند.

محمد آهنگران در گفت و گو با  ایرنا افزود : این ستاد از چهار سال قبل تهیه و تامین لوازم تحصیلی دانش آموزان نیازمند را آغاز کرد و امسال ارزش هر یک از این بسته های لوازم تحصیلی ۲۵۰ هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه هزینه تامین و تهیه این بسته های آموزشی توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) پرداخت شد، ادامه داد : گروه های همکاری که با این بنیاد در ارتباط و همکاری هستند آنها را میان دانش آموزان نیازمند توزیع خواهند کرد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران یادآور شد : ۷۵۰ گروه از هیات های مذهبی، مراکز نیکوکاری، مراکز خیریه، سمن های دارای مجوز از سازمان های مرتبط  با این ستاد همکاری و در توزیع این بسته های تحصیلی مشارکت دارند.

به گفته وی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران سالانه حدود هفت تا هشت هزار بسته تحصیلی میان دانش آموزان استان توزیع می کند.

آهنگران تعداد لوازم آموزشی و تحصیلی توزیع شده در مدت اجرای این طرح را تاکنون ۳۰ هزار بسته اعلام و اضافه کرد: هر ساله این بسته ها از طریق گروه همکاری به دست این دانش آموزان می رسد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران گفت : علاوه بر این، ستاد اجرایی فرمان امام در مازندران با برپایی ۲۲ غرفه "مشق احسان" از نیمه دوم شهریور امسال در شهرستان های استان توانست در مدت یک هفته کمک های مردمی خوبی برای تامین لوازم تحصیلی دانش آموزان نیازمند جمع آوری کند.

وی تصریح کرد: این کمک های مردمی جمع آوری شده برای خرید وسایل تحصیلی و نوشت افزار دانش آموزان هزینه خواهد شد.

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان