پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
Thursday, 25 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۹۲ ]

 

گیلان امروز- برخی مرغداران، مرغ زنده را با نرخی بالاتر از قیمت مصوب به کشتارگاه‌ها فروختند که پرونده تعزیراتی برای آن‌ها تشکیل می‌شود.

 معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: کشتارگاه‌های مازندران هر شب هزار تن مرغ را کشتار و روانه بازار می‌کنند که ۳۰۰ تن آن در استان و بقیه در سایر استان‌ها توزیع می‌شود.

جعفری با بیان اینکه مازندران در چهار ماه گذشته هیچ کمبودی در تولید و عرضه مرغ نداشت، افزود: جوجه ریزی در استان به ۱۴ میلیون قطعه رسیده که یک رکورد است.

او گفت: در بخش عرضه گوشت مرغ نیز ۱۰ هزار تن مرغ اکنون در سردخانه‌های استان ذخیره شده و با فرمانداران مکاتبه شده است که در صورت نیاز این مرغ‌ها با قیمت هر کیلوگرم ۴۸ هزار تومان به دست مصرف کننده برسد

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: متاسفانه برخی مرغداران مرغ زنده را با نرخی بالاتر از قیمت مصوب فروختند که با توجه به اطلاعاتی که در سامانه ثبت شده است این متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

او افزود: با توجه به ثباتی که در بازار مرغ ایجاد شده است به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم برخی افراد این بازار ار تحت الشعاع سودجویی‌های خود قرار دهند.

جعفری با بیان اینکه تغییر در قیمت مرغ نیازمند ارزیابی‌های کارشناسانه است و دولت باید در این زمینه تصمیم گیری کند.

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان