پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
Thursday, 28 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

گیلان امروز- مرد ۲۷ ساله چینی بخاطر شباهت قیافه اش به یک پسربچه ۱۲ ساله از پیداکردن کار عاجز است.

«مائو شِنگ» که اهل استان گوانگدونگ چین است می‌گوید بخاطر آنکه نمی‌تواند جایی استخدام شود امکان حمایت از پدر بیمارش را ندارد. مائو می‌گوید بخاطر صورت بچگانه خود بسیاری از کارفرما‌ها او را به گفتن دروغ متهم می‌کنند، چون آن‌ها خیال می‌کنند واقعا او یک بچه است. کارفرما‌ها نگران هستند با استخدام مائو قانون کودکان کار را زیر پا بگذارند.

مائو پس از آنکه برای مدت طولانی نتوانست کاری برای خود پیدا کند تصمیم گرفت تا ویدئویی از مشکلی را که با آن دست و پنجه نرم می‌کند تهیه و در تیک تاک منتشر کند. پدر مائو در حال گذراندن دوران نقاهت خود پس از یک سکته قلبی است؛ با این حال مائو بخاطر بیکاری اش نمی‌تواند از وی بخوبی حمایت و مراقبت کند.

او به همراه دوستش به کارخانجات زیادی مراجعه کرده، اما هنوز موفق به پیداکردن کار نشده است. با این حال او پس از انتشار این ویدئو مورد توجه یکی از کارفرما‌ها قرار گرفته و در یک کارخانه مشغول بکار شده است. او امیدوار است بتواند به اندازه کافی پول درآورد تا به روند بهبودی پدرش کمک کند. مائو پس از استخدام در این کارخانه امیدوار است بتواند یک دختر خوب برای ازدواج پیدا کند و سریع خانواده اش را تشکیل دهد.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان