پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
Thursday, 28 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

 

 

بخش اقتصاد- معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: واحدهای صنفی لوازم یدکی خودرو که به هر دلیلی هنوز کد شناسه دریافت نکرده‌اند و کالا در انبار دارند، با دریافت معرفی‌نامه از اتحادیه ۲ ماه فرصت استفاده از «شناسه اظهاری» دارند.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمدمهدی برادران در نشست مدیریت عرضه محصولات لوازم یدکی و مصرفی وسایل نقلیه با حضور هوشیار فقیهی دبیر کل اتاق اصناف ایران و جمعی از نمایندگان نهادهای ذی‌ربط برگزار شد، با تاکید بر لزوم اجرای این طرح با همکاری اتحادیه ها و اتاق های اصناف، تصریح‌کرد: تولید و واردات لوازم یدکی و قطعات در ماه های گذشته ملزم به دریافت شناسه کالا شده و عرضه این اقلام نیز از ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ مستلزم دریافت شناسه کالا است. برای اجرای این طرح فرصت کافی تعیین شد و تا امروز همراهی خوبی از طرف اصناف را شاهد بوده‌ایم.

براساس اعلام اتاق اصناف ایران، برادران افزود: این اقلام به صورت واردات رسمی و غیررسمی و تولید داخلی قانونی و غیرقانونی وارد بازار می‌شوند. لازم است تا در آینده تبلیغات بیشتری برای تولیدی‌های رسمی شود و کد شناسه و رهگیری و ضمانت، اعتماد مشتریان را جلب کند.

برادران گفت: آن دسته از واحدهای صنفی که به هر دلیلی هنوز کد شناسه دریافت نکرده‌اند و تعداد زیادی کالا در انبار دارند با دریافت معرفی‌نامه از اتحادیه، ۲ ماه فرصت استفاده از «شناسه اظهاری» دارند تا بتوانند این کالاها را تعیین تکلیف کرده، بفروشد یا مرجوع کنند.

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان