سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403
سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403
Tuesday, 23 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۹۱ ]

 

گیلان امروز- رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه تامین کالاهای اساسی اولویت است، گفت: هیچ کمبودی در سطح بازار نداریم.

تیمور پورحیدری در جلسه تنظیم بازار گیلان با بیان اینکه تأمین کالاهای اساسی اولویت است، اظهار کرد: هم اکنون در بازار گیلان هیچ کمبودی در کالاهای اساسی ندارد و همه ذخیره سازی های لازم انجام شده است.

وی با اشاره به تشدید نظارت ها بر بازار، افزود: در ادامه افزود: با اتاق های اصناف، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و بسیج اصناف مانور نظارت و بازرسی آغاز و این طرح تا اطلاع ثانوی نیز ادامه دارد و در مرکز استان هم این طرح با قوت تمام در حال انجام است.

پورحیدری با بیان اینکه با تجهیز سامانه ۱۲۴ نظارت ها را با محوریت شکایت محور تشدید کردیم، ادامه داد: اگر شهروندان شکایتی را از عرضه کنندگان داشته باشند می توانند با تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و یا از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام و یا با تلفن ۱۳۵ تعزیرات حکومتی تماس گرفته و اطلاع دهند تا بازرسین این اداره کل بر خط در قالب گشت ها در کمترین زمان ممکن در محل حضور یافته و به گزارش و شکایت مردمی رسیدگی کنند.

دبیر کارگروه تنظیم بازار گیلان با اشاره به اینکه هیچ گونه افزایش قیمت مجاز نیست، گفت: به جز کالاهایی که در ارتباط با ارز ترجیحی آزاد سازی شده اند، مابقی بدون مصوبه تنظیم بازار استان و یا کشور مجاز به افزایش قیمت نمی باشند و در صورت مشاهده در اسرع وقت برخوردهای قانونی لازم به عمل خواهد آمد.

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان