شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403
Saturday, 20 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۸ ]

 

گیلان امروز- نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به نبود امکانات در جهاد دانشگاهی، گفت: کار تکمیل مرکز سرطان در گیلان دو سال است که به سرانجام نرسیده و راه اندازی نشده است.

به گزارش مهر، جبار کوچکی نژاد پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی گیلان با بیان اینکه جهاد و دانشگاه ها به هم نزدیک هستند و ارتباط تنگاتنگی دارند، اظهار کرد: باید از امکانات یکدیگر برای خدمات دهی به مردم استفاده کنید.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی باید گره و مشکلات حوزه فناوری را حل کند، افزود: جهاد دانشگاهی باید علمدار حرکت علمی کشور باشد.

وی تصریح کرد: دانشگاه بسته عمل کرده و به جهاد دانشگاهی امکانات نمی دهد به طور مثال کار تکمیل مرکز سرطان در گیلان دو ساله که به سرانجام نرسیده و راه اندازی نشده است.

کوچکی نژاد با بیان اینکه چند سالی است که پژوهشکده محیط زیست در کشور بودجه مستقل می گیرد، ادامه داد: امیدواریم جهاد دانشگاهی پژوهشکده محیط زیست را به پژوهشگاه تبدیل کند تا ردیف بودجه دائمی بگیرد.

وی با بیان اینکه پژوهشکده محیط زیست می تواند درباره پسماند پاسخگو باشد، تصریح کرد: مسئولان گیج شده اند که از چه راهی برای حل این موضوع اقدام کنند.

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان