شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403
Saturday, 20 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۸ ]

 

 بخش ورزش- تیم ملی ایران احتمالا 10 خردادماه به آنکارا می رود...

همانطور که می دانید کاروان تیم ملی ایران باید با دو پرواز راهی کانادا شود. ایران باید ابتدا به کشور دیگری برود و بعد از دریافت ویزای سفر به کانادا از آنجا راهی ونکوور شود که از کشورهای زیر به عنوان کشور ثالث نام برده می شوند:

شنیدیم فدراسیون نشین ها روی آنکارا به جمع بندی نهایی رسیدند و قرار است همه بازیکنان به این شهر بروند و سپس تیم ملی به صورت یکجا راهی کشور کانادا شود. بازیکنان داخلی که از ایران می روند ولی لژیونرها هرکدام از کشورهای خودشان باید به آنکارا بروند.

در آنکارا از طریق سفارت کانادا در ترکیه برای ویزای بازیکنان اقدام می شود و بعد از آن همه با یک پرواز به کانادا می روند. قرار است همه بازیکنان 10 خردادماه در آنکارا باشند تا کارهای اداری مربوط به ویزا و اقامت انجام بشود که این کار دو روز طول می کشد. پس یک هزینه دیگر هم برای فدراسیون تراشیده شده چرا که باید هزینه دو روز اقامت در کشور ترکیه را هم پرداخت کند.

سپس بازیکنان 12 خرداد راهی ونکوور می شوند و احتمالا بامداد 13 خرداد به کانادا می رسند.

در حالی هرروز اخبار عجیب تری از سفر کاروان ایران به کانادا به گوش می رسد که ششگلانی به عنوان یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال امروز در مصاحبه ای مدعی شده بود اوضاع فدراسیون آشفته است و این باعث شده اعضای مجمع به ستوه بیایند. جالب اینجاست هنوز اعضای مجمع از ماجرای سفر تیم ملی ایران به کانادا و هزینه های عجیب و غریب آن خبر ندارند که اگر با خبر شوند، احتمالا مغزشان سوت می کشد!

از آن عجیب تر اینکه هیچ برنامه ای برای بعد از ورود ایران به کانادا هنوز برای تیم ملی درنظر گرفته نشده است؛ یعنی الان در فدراسیون فوتبال هیچکس نمی داند قرار است بعد از ورود به کانادا چه اتفاقی رخ دهد؟ قرار است تیم ملی در همان هتل چهار ستاره ای که میزبان درنظر گرفته اقامت کند یا اسکوچیچ و شاگردانش به کمتر از هتل 5 ستاره رضایت نمی دهند؟ تیم ملی تنها با کانادا بازی می کند یا یک بازی دیگر هم در برنامه تیم ملی قرار دارد؟ اگر قرار باشد تیم ملی بعد از بازی با کانادا بازی دومی در ونکوور انجام بدهد معلوم نیست برنامه چیست و حریف کیست؟ اگر هم قرار باشد ملی پوشان بعد از بازی با کانادا برای ادامه اردو به دوحه بروند که یک هزینه عجیب دیگر هم برای پرواز کانادا به دوحه روی دست فدراسیون گذاشته می شود.

شنیدیم حتی ممکن است بازیکنان تیم ملی پراکنده شوند و با پروازهای متفاوت از کانادا بیایند که چنین موضوع باز هم هزینه تیم ملی را بیشتر می کند. همانطور که می دانید اگر چندین روز قبل بلیتی را رزور کنید، هزینه مشخصی دارد ولی اگر بخواهید لحظه آخری بلیت بخرید، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

تا ورود به کانادا نقشه تیم ملی ترسیم شده اما از آن جا به بعد را هیچکس خبر ندارد، حتی اعضای فدراسیون و تیم ملی! البته مسئولان فدراسیون می گویند منتظرند اسکوچیچ روز چهارشنبه برنامه را ارائه بدهد تا طبق خواسته دراگان برنامه ریزی کنند.

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان