جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
Friday, 19 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۷ ]

 

 

گیلان امروز- فرمانده انتظامی گیلان از رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی در شهرستان لاهیجان خبر داد و گفت: ارزش این اراضی ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

سردار عزیزاله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تاکید بر مبارزه جدی مجموعه انتظامی با متخلفان اقتصادی، زمین‌خواران و افرادی که به هر نحوی قصد تصرف اراضی ملی و طبیعی را دارند، اظهار کرد: این اقدام و برخورد با متخلفان به طور مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه به دریافت خبری درخصوص تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در منطقه بازکیاگوراب شهرستان لاهیجان و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: در بازدید از منطقه مورد نظر مشخص شد، فردی ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار محصور کرده‌ است.

ملکی از معرفی متهم ۵۸ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی افزود: با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد.

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان