جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
Friday, 29 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

گیلان امروز- استاندار گیلان گفت: سوم خرداد، یادآور روزی است که اراده خداوند در عملیات غرورآفرین رزمندگان اسلام تجلی یافت.

استاندار در مراسم صبحگاه مشترک ویژه سوم خرداد، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و روز مقاومت، که در محل فرماندهی منطقه چهارم دریایی در بندرانزلی برگزار شد، گفت: سوم خرداد ۱۳۶۱ براستی روز مقاومت است، چرا که در این روز اراده خداوند در حرکت بزرگ و حیرت‌آور رزمندگان سپاه اسلام، تجلی یافته و هرگز فراموش نخواهد شد.

عباسی، به اقتدار نیرو‌های متعهد و ارزشی ایران اسلامی در مرز‌های سرزمینی و فراسرزمینی اشاره کرد و افزود: نیرو‌های نظامی و انتظامی کشورمان با ایمان کامل و با تکیه بر باور‌ها و ارزش‌های مکتبی و دینی، براساس نقشه راه فرماندهی کل قوا و در ادامه راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مرز‌های اقتدار و امنیت را درنوردیده و تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان را از کار انداخته‌اند.

امیر دریادار دوم حمیدرضا سعادت، فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم بااشاره به ماموریت بزرگ و مقتدرانه ناوگروه ٨۶، گفت: رهروان رزمندگانی که در آزادسازی خرمشهر روز مقاومت را رقم زده بودند، امروز در حفاظت از منافع و حقوق حقه ملت شریف ایران بار دیگر عزم و اراده ایران اسلامی را با پشتوانه ایمان به خداوند و تبعیت از فرماندهی کل قوا در پهنه گیتی به رخ همگان کشانده و دشمنان را ناامید کردند.

در پایان این مراسم یگان‌های نمونه حاضر در میدان از مقابل جایگاه، تمثال بنیانگذار کبیر انقلاب و فرماندهی کل قوا و مدیران و مسوولان کشوری و لشکری استان رژه رفتند.

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان