سه شنبه, 28 فروردین 1403
سه شنبه, 28 فروردین 1403
Tuesday, 16 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۷ ]

 

گیلان امروز- رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه در سال های اخیر با تغییر کاربری های غیر مجاز سخت ترین برخورد ها صورت گرفته است، گفت: شعبه های ویژه ای برای رسیدگی به پرونده‌های مربوط به محیط زیست و سایر آسیب های اجتماعی در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در دومین نشست مدیران سازمان های مردم نهاد استان گیلان، با اشاره به اهمیت سازمان های مردم نهاد و نقش آنها در کاهش آسیب های اجتماعی اظهار کرد: گزارشات این سازمان ها باید جامع و کامل بوده و قبل از ارسال به دستگاه قضایی، چارچوب های حقوقی آن بررسی شود.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر با تغییر کاربری های غیر مجاز سخت ترین برخورد ها صورت گرفته است گفت: برای مدیران متخلف نیز مجازات های سختی در نظر گرفته شده تا از این پس شاهد تغییر کاربری اراضی کشاورزی و زراعی نباشیم.

رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید بر مقابله با فساد در ابعاد مختلف ابراز کرد: عزم مدیران و مسئولان کشور مبارزه با فساد است و اگر مواردی در سازمان ها و ادارات مشاهده شود به معنای زیر سوال بردن کل سیستم نبوده و باید اصلاح شود.

حجت الاسلام خلیلی همچنین خاطرنشان کرد: شعبه های ویژه ای برای رسیدگی به پرونده‌های مربوط به محیط زیست و سایر آسیب های اجتماعی در نظر گرفته شده و قضات به صورت تخصصی به چنین پرونده هایی رسیدگی می کنند.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان