پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
Thursday, 28 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

گیلان امروز- نماینده مردم تالش در مجلس یازدهم از توزیع ناعادلانه برق در شمال کشور و اعمال سلیقه شخصی در سوالات کنکور سال ۱۴۰۱ که موجب تضرر برخی از داوطلبان شده است، انتقاد کرد.

حسن محمدیاری در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر نیرو درخصوص توزیع ناعادلانه برق در شمال کشور گفت: این توزیع ناعادلانه به یک معضل تبدیل شده است، به ویژه در فصل کشاورزی که آبرسانی به مزارع مشروط به تامین برق است، اما نگاه متفاوت سبب نارضایتی در مناطق شمالی کشور شده است.

نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس یازدهم ادامه داد: برخی از خانواده‌ها در حالی برای تامین یک تیربرق و حتی یک کنتور مراجعه می‌کنند که این مسئله معطل چند متر کابل است، لذا آقای وزیر از شما می‌خواهم به داد مردم شمال برسید و این نگاه مبتنی بر تبعیض را از بین ببرید.

وی با تذکر به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: تذکر من درخصوص سوالات کنکور سال ۱۴۰۱ است، چرا که برخی از داوطلبان دهه هشتادی به دلیل اعمال سلایق شخصی از انتخاب رشته محروم شده اند، لذا امیدواریم این موضوع مورد اهتمام قرار گیرد.

محمدیاری با تذکر به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص تعیین تکلیف صادرات کیوی گفت: بخش اعظمی از کشاورزان به دلیل این‌عدم تکلیف متضرر شده اند.

نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: بخش اعظمی از مردم در شمال کشور به ویژه شهرستان طوالش به برنامه‌های شما رأی داده اند، به ویژه برنامه‌هایی که در راستای ستادستیزی بوده، اما کمربندی طوالش در ردیف اعتبارات و پول مانده است.

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان