جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
Friday, 29 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

 

گیلان امروز- مازندرانی‌ها در ۸ ماه امسال، بیش از ۲۵ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: مازندرانی‌های نیکوکار در ۸ ماه سال جاری ۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

احمد سعادت افزود: صدقات جمع آوری شده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته و بخشی از این صدقات توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: صدقات جمع‌آوری شده در بخش‌های درمانی، فرهنگی، عمرانی، جهیزیه، معیشت، تهیه لوازم ضروری زندگی و... برای مددجویان و نیازمندان هزینه می‌شود.

به گفته وی در مازندران ۳۶۷۹۵۰ صندوق صدقات اعم از صندوق‌های خانگی، اماکن عمومی و معابر وجود دارد و ضریب نفوذ صدقات در استان ۲۹ درصد است.

سعادت به پرداخت صدقه الکترونیکی اشاره و بیان کرد: بستر سازی و اجرای کد (Qr) برای مشترکین صدقات در استان انجام شده و تاکنون ۲۶۰ هزار مشترک صدقات به این طرح پیوستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: در این روش هر مشترک صندوق صدقات می‌تواند با داشتن کد (Qr) اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه به آسانی نسبت به پرداخت صدقه اقدام کند.

خاطرنشان می‌شود: این روش یکی از راه‌های پرداخت صدقه در کنار سایر روش‌ها است و از مزایای آن می‌توان به راحت‌تر پرداخت کردن صدقه، امکان پرداخت در هر زمان و مکان و تصریح در کمک رسانی به نیازمندان اشاره کرد.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان