پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
Thursday, 28 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

بخش فرهنگی - جواد خیابانی که به تازگی اظهاراتش روی آنتن زنده حاشیه‌ساز شده است، این مساله را به تقطیع سخنانش توسط برخی رسانه‌ها نسبت داده و خطاب به آنها گفته است: شیطنت رسانه‌ای را ادامه ندهید. این وصله‌ها به من نمی‌چسبد. ملت ایران در کنار تیم ملی خواهد ماند.

به گزارش ایسنا، برخی رسانه‌ها با پخش بخشی از اظهارات جواد خیابانی در ویژه‌برنامه جام‌جهانی شبکه ورزش سیما، به نقل از این گزارشگر، باخت تیم ایران و برد عربستان را به عامل «حمایت مردم» نسبت دادند.

این حاشیه به صحبت‌های جواد خیابانی، مجری و گزارشگر تلویزیون بعد از پیروزی عربستان و آرژانتین در ویژه‌برنامه جام‌جهانی ۲۰۲۲ شبکه ورزش سیما برمی‌گردد.

در ویدئوی انتخابی از صحبت‌های جواد خیابانی که در فضای مجازی دست به دست شده است، این مجری اظهار می‌کند: تیمی که مردم پشت آن نباشند، دو زار نمی‌ارزد و دلیل برد عربستان حمایت ملی از این تیم بود و دلیل باخت ایران عدم حمایت از تیم ملی.

حالا این گزارشگر با انتشار ویدئویی از خود در فضای مجازی، توضیحاتی را مطرح و پخش سخنان تقطیع‌شده‌اش را یک شیطنت رسانه‌ای می خواند.

او می‌گوید: جملاتی از من پخش شده که خلاصه شده یک پاراگراف طولانی است. لطف کنید این وصله‌ها را به من نچسبانید. من دلم می‌خواهد کشورم سربلند باشد و تیم ملی فوتبال ایران سربلند باشد و مطمئن هستم این اتفاق خواهد افتاد. لذا این شیطنت رسانه‌ای را لطفا ادامه ندهید و اگر می‌خواهید درباره جملات من قضاوت کنید، کل جملات در سایت تلوبیون و برنامه جام ۲۰۲۲ و سایت شبکه ورزش موجود است.  

این مجری سپس بیان می کند: من حدود نیم ساعت صحبت کرده‌ام، اما چند ثانیه از آن مورد قضاوت قرار گرفته است. مطمئن هستم که همه با من هم عقیده خواهید شد که ملت ایران در کنار تیم فوتبال خود باز هم نگاهی امیدوارانه به جام جهانی فوتبال دارد.

جواد خیابانی به تازگی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ را گزارش کرد. او همچنین در ویژه برنامه «جام ۲۰۲۰» شبکه سه و همچنین «جام ۲۲» شبکه ورزش حضور داشت و به گفت و گو پرداخته است.

از خیابانی به عنوان گزارشگر دیدار ایران ـ آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ یاد شده است.

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان