جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
Friday, 19 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۸ ]

 

 

گیلان امروز- فرمانده سپاه کربلا با اشاره به پروژه‌های تامین مسکن توسط بسیج سازندگی گفت: ساختن سرپناه برای نیازمندان سبب افزایش سرمایه اجتماعی نظام و انقلاب خواهد شد.

به گزارش فارس، به مناسبت هفته بسیج مراسم افتتاح مسکن مددجویان که به همت بسیج سازندگی سپاه رامسر ساخته شد، با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر، پرسنل سپاه و اعضای شورای اسلامی شهر کتالم و ساداتشهر برگزار شد. 

سردار مسلمی در آیین بهره‌برداری از مسکن مددجویان در رامسر، با تبریک هفته بسیج، گفت: یکی از ماندگار‌ترین کار‌ها برای همنوعان ما کار‌های محرومیت‌زدایی و خدماتی است.

فرمانده سپاه کربلا افزود: پروژه‌های تامین مسکن یکی از شریف‌ترین همشهریان، سبب خشنودی آنها می‌شود و ساختن یک سرپناه برای نیازمندان سبب افزایش سرمایه اجتماعی نظام و انقلاب خواهد شد.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه حضور فعالانه بسیج و پایگاه‌های جهادی باید گسترش پیدا کند تصریح کرد: با تفکر بسیجی و جنس ایثارگری کار‌های بزرگی برای مردم انجام می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به  نگرانی‌هایی که در مردم به واسطه اثرات سوء دشمن که از طریق رسانه‌های معاند انجام می‌شود، اضافه کرد: آنچه دشمن در فتنه جدید بهره‌گیری کرده را با گفتمان و تفکر اسلامی پشت سر بگذاریم و توفیق خدمتگزاری بیشتر داشته باشیم.

گفتنی است این واحد مسکن مددجو با اعتبار ۲۸۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان