جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
Friday, 19 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۷ ]

 

 

 

گیلان امروز- رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با بیان اینکه چین، هند، روسیه و کشور‌های اتحادیه اوراسیا هدف بازار‌های صادراتی مرکبات استان هستند، گفت: گفت: برای هزار و ۱۵۷ هکتار باغ مرکبات و کیوی کد QR صادر شد.

به گزارش فارس، حجت‌اله علی محمدی درباره برنامه این سازمان برای تولید هدفمند اظهار کرد: برای حضور موفق کیوی و مرکبات مازندران در بازارهای جهانی نیازمند رعایت استانداردهای تولید هستیم.

وی با اشاره به مازاد تولید مرکبات و کیوی در مازندران گفت: تنها راه برون‌رفت از این وضع صادرات این محصولات بود که در صدور کد «کیو آر» یکی از راه‌های برون رفت از این وضع است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با بیان اینکه سیاست‌های دولت در امضای تفاهم‌نامه با کشورهای هدف از جمله چین، روسیه و کشورهای اوراسیا برای صادرات محصولات کشاورزی استان روند خوبی گرفته است، افزود: با صدور کد کیو آر می توانیم محصولات خود را به کشورهای هدف صادر کنیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با بیان اینکه چین، هند، روسیه و کشور‌های اتحادیه اوراسیا هدف بازار‌های صادراتی هستند، گفت: صادرات مرکبات به روسیه و کشور‌های اوراسیا انجام شده است، اما هنوز صادارتی به هند و چین نداشتیم که این موضوع در حال پیگیری است.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان