شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403
Saturday, 20 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۸ ]

 

 

گیلان امروز- دهمین ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر پس از ۶ روز وارد منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) بندر انزلی شدند. 

دهمین ناوگروه رزمی، آموزشی نیروی دریایی ارتش که با هدف شرکت در رژه دریایی جمهوری فدراتیو روسیه عازم این کشور شده بود در واقع دهمین ناوگروه اعزامی به دریای خزر و پنجمین ناوگروه اعزامی به کشور روسیه بود که در این ماموریت شناورهای پیکان و جوشن منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) بندر انزلی حضور داشتند.

در این مراسم ناخدا یکم حمید قنبری، معاون هماهنگ کننده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد همزمان با اعزام ناوگروه هشتاد و چهارم در جنوب کشور می‌تواند دهمین ناوگروه را در شمال کشور راهی دریای خزر کند.

وی با اشاره به اینکه در فاصله‌ای کوتاه ناو گروه دیگری را عازم مسابقات جام دریا خواهد کرد، افزود: این ناوگروه‌ها پیام آور صلح و دوستی هستند و آنچه ارتش جمهوری اسلامی ایران را از سایر ارتش‌های جهان متمایز می‌کند رعایت شعائر اسلامی است و نیروهای ارتش کشور در خارج از مرزها نیز بر مبانی اعتقادی اسلام  پای‌بند هستند.

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان