جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
Friday, 19 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۷ ]

 

گیلان امروز- رئیس دانشگاه گیلان، از افتتاح دبیرخانه دائمی دانشنامه دفاع مقدس استان با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: این دبیرخانه را در پژوهشکده گیلان شناسی دانشگاه گیلان راه اندازی کردیم.

فرید نجفی در آیین رونمایی از آثار ادبی و هنری با محوریت نقش روحانیت در دفاع مقدس که در سالن دکتر رحمدل پژوهشکده گیلان شناسی برگزار شد، تبیین نقش و جایگاه شهدا در انقلاب اسلامی را وظیفه آحاد ملت ایران دانست و اظهار کرد: کشور ما در چند دهه اخیر با فراز و فرودهای زیادی مواجه بوده، اما امنیت و آسایش امروز رامرهون ایثار و فداکاری و از خود گذشتگی شهدای انقلاب و دفاع مقدس و هسته ای و مدافع حرم هستیم.

وی حفظ آثار و دستاوردهای شهدای انقلاب اسلامی را ماموریت جدی دستگاه های فرهنگی دانست و افزود: دانشگاه گیلان نیز تلاش می کند فرهنگ و معارف دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کند.

رئیس دانشگاه گیلان از افتتاح دبیرخانه دائمی دانشنامه دفاع مقدس استان با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: این دبیرخانه را در پژوهشکده گیلان شناسی دانشگاه گیلان راه اندازی کردیم تا زمینه ساز حفظ و تدوین آثار و انتقال درست و دقیق آن به نسل های آینده باشد.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان