چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
Wednesday, 24 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۹۲ ]

 

گیلان امروز- مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان در واکنش به شایعات افزایش محدوده منطقه آزاد انزلی برای تردد خودروهای عبوری گفت : خودروهای با پلاک منطقه آزاد در صورت خروج از محدوده تعیین شده، ضمن تعیین جرائم سنگین، خودروی مربوطه توقیف و طبق قانون قاچاق با آن برخورد می‌شود.

به گزارش فارس ، مرتضی امینی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان با اشاره به محدوده قانونی خودروهای منطقه آزاد اظهار کرد: خودروهای با پلاک منطقه آزاد خودروهایی هستند که نمی‌توانند از نقاط تعیین شده خارج شوند و در صورت خروج از محدوده تعیین شده، ضمن تعیین جرائم سنگین، خودروی مربوطه توقیف و طبق قانون قاچاق با آن برخورد می‌شود.

وی  با تکذیب افزایش محدوده تردد خودروها با پلاک منطقه آزاد انزلی و اینکه در این خصوص هیچ قانون جدیدی مصوب نشده است، گفت: مدتی است خودروهایی با پلاک منطقه آزاد انزلی در شهرهای تالش و آستارا در حال خرید و فروش است و گفته شده که تردد خودروهایی با پلاک منطقه آزاد در این شهرستان‌ها مجاز است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان با اشاره به اینکه پرونده متخلفان جهت سیر مراحل قضایی خارج از نوبت به تعزیرات حکومتی گیلان ارجاع می‌شود، بیان کرد: اگر خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی را خارج از محدوده تردد، مشاهده کنیم، کالای قاچاق محسوب شده، آن را توقیف و تحویل منطقه آزاد خواهیم داد.

امینی با تأکید بر اینکه تعزیرات طبق مصوبه هیأت وزیران عمل می‌کند، گفت: طبق قوانین موجود محدوده تردد خودروها با پلاک منطقه آزاد انزلی تا شعاع ۵۰ کیلومتر است.

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان