پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
Thursday, 28 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

 

 

 

گیلان امروز- استاندار گیلان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بندرانزلی ضمن اعلام آماده‌سازی مجموعه‌های طرح دریا در شهرستان بندرانزلی و لزوم اجتناب گردشگران از شنا در نقاط خطرآفرین از استقرار ۱۴۰ ناجی غریق در نقاط خطر آفرین و طرح‌های سالم‌سازی سواحل این شهرستان خبر داد.

سجاد صالحی کرد آبادی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از امروز و همزمان با طرح های سراسر استان گیلان علاوه بر طرح سالمسازی متعلق به شهرداری با هماهنگی دستگاه قضایی در شهرستان از طرح دریا منطقه آزاد انزلی نیز بهره برداری می شود. هم‌چنین مجموعه‌های خصوصی یاس متین، مجتمع فرهنگی تفریحی ذوب آهن، و مجموعه رفاهی کارگران نیز برای اجرای شناگاه‌های امن آماده شده‌اند.

وی اضافه کرد : هیات نجات غریق شهرستان بندرانزلی بیش از ۱۰۰ نقطه خطر آفرین را در طول نوار ساحلی شهرستان در مناطق شهری و روستایی شناسایی کرد که ۱۴۰ ناجی غریق در این نقاط مستقر خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بندرانزلی با بیان اینکه هزینه بکارگیری دستمزد ناجیان غریق در مناطق شهری برعهده شهرداری و پیمانکار مربوطه و در نقاط روستایی توسط بخشداری و دهیاری ها پرداخت خواهد شد از تمام گردشگردان، مسافران و شهروندان خواست از شنا در نقاط خطرآفرین و نقاطی که در آن تابلوی شنا ممنوع نصب شده به شدت اجتناب کنند تا با خاطره‌ای خوش بندرانزلی را به مقصد شهر و دیارشان ترک کنند.

صالحی‌ افزود: با توجه به جلسات متعدد ستاد ساماندهی سواحل، بکارگیری مراقبین طرح دریا علاوه بر ناجیان غریق ، امسال از بازرسین نیز بر حسن اجرای عوامل نظارت خواهند کرد.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان