جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
Friday, 29 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

گیلان امروز- رئیس سازمان صمت گیلان گفت: بخشی از خطوط شرکت صنایع پوشش در حال راه اندازی است.

تیمور پورحیدری در نشست با برخی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی و رفع مشکلات شهر صنعتی رشت در اولویت است و با توجه به جغرافیای استان، استقرار صنایع هایتک و دانش بنیان بیشتر مدنظر است.

او بر لزوم احیای شرکت صنایع پوشش، همزمان با ایحاد شهرک نساجی بزرگ تأکید کرد و گفت: بخشی از خطوط شرکت صنایع پوشش در حال راه اندازی است و پیشنهاد داریم مابقی اراضی آن نیز به شهرک نساجی بزرگی در شمال کشور تبدیل شود تا اشتغال فراوان و اقتصاد پایداری را به وجود آورد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین ساماندهی و بهبود وضعیت شهر صنعتی (مستقر در لاکان رشت) را یکی از ضرورت‌های حوزه تولید اعلام کرد و گفت: در جهت رفع مشکلات و آسیب‌های این شهر صنعتی بزرگ استان برنامه‌هایی در دستور کار داریم.

پورحیدری این شهر صنعتی را یکی از ۴ شهر صنعتی کشور دانست و گفت: در تلاش هستیم این ظرفیت زیرساختی را برای جذب سرمایه گذاری به نحو مطلوب و شایسته ارتقاء دهیم.

او تعیین تکلیف ۱۲۰ واحد تملک شده توسط بانک‌ها و سایر نهاد‌ها را از رئوس برنامه‌های سازمان صمت گیلان اعلام کرد و از تشکیل ۲ جلسه ستاد احیای واحد‌های راکد و تعطیل در محل استانداری و شرکت شهرک‌های صنعتی خبر داد.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان