جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
Friday, 29 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

گیلان امروز- رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و مدیران اجرایی از روند انتقال روغن خام به کارخانه‌های فرآوری این محصول بازدید کرد.

اکبر سبحانی، دادستان شهرستان بندرانزلی که در این بازدید حضور داشت، گفت: ریاست محترم دادگستری استان از نزدیک از روند بارگیری و تخلیه روغن‌های خام و تصفیه نشده در مخازن و انتقال آن توسط کامیون‌ها به کارخانه‌های فرآوری و تبدیل روغن خام به روغن خوراکی بازدید کرد و با متولیان مربوطه جهت رفع دغدغه و نگرانی مردم به گفتگو پرداخت.

وی با اشاره به معضل کمبود روغن در بازار اظهار داشت: از مسئولان و شرکت‌های وارد کننده خواسته شده است ضمن در نظر گرفتن نیاز سایر استان‌ها، به لحاظ اینکه استان گیلان دارای جمعیت شناور بوده و مسافران زیادی به آن وارد می‌شود، سهمیه بیشتری از روغن‌های خوراکی به آن اختصاص یافته و به مراکز پخش منتقل شود.

سبحانی در پایان خاطرنشان کرد: حسب دستور رئیس کل دادگستری گیلان دستگاه قضایی با نظارت مستمر و پیگیر در جهت رفع موانع توزیع مواد غذایی مورد نیاز مردم در شرایط کنونی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

در این بازدید رییس کل دادگستری گیلان با قدردانی از تلاش های بی وقفه مدیرعامل سازمان و منطقه آزاد انزلی در تأمین نیازهای اولیه واحدهای تولیدی روغن خوراکی کشور که به واقع ایفای نقش در مسیر تأمین کالاهای اساسی مردم است، اظهار داشت: باید کندی زمان تخلیه مواد اولیه روغن خوراکی انبار شده در مخازن موجود در منطقه آزاد انزلی توسط دستگاه های نظارتی و مسئول در اولویت کاری قرار گیرد تا به سرعت واردات از طریق بندر کاسپین، نزدیک گردد.

در این دیدار که معاونین سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشتند، اکبر سبحانی دادستان شهرستان بندر انزلی با ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه ها و شرکت های فعال در فرایند نقل و انتقال مواد مورد نیاز واحدهای تولیدی و فروشگاه های عرضه کننده کالاهای اساسی تصریح کرد که بنا به دستور رییس کل دادگستری ، سهم مردم استان از سبد کالاهای اساسی به ویژه در زمینه روغن خوراکی حفظ شده و می شود.

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان