پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
Thursday, 28 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

بخش ورزش- بازیکن تیم فوتبال ملوان گفت: ما نگاهی به مس یا دیگر تیم‌ها نداریم و تمرکزمان روز بازی‌های خودمان است.

مهران احمدی، پیرامون پیروزی ملوان مقابل ساپیا و بازگشت این تیم به صدر لیگ دسته یک، اظهار داشت: ما در سه هفته اخیر 3 بازی سخت با خیبر خرم آباد،‌ مس کرمان و و خوشه طلایی بازی داشتیم و فشار بازی‌ها بالا بود. در این شرایط مقابل خوشه طلایی امتیاز از دست دادیم و نتیجه دلخواه را نگرفتیم.

وی افزود: چند هفته قبل از حضور هواداران‌مان محروم شدیم. این مسائلی که روی تیم کمی فشار ایجاد کرد. با این حال در بازی سایپا همدل شدیم و توانستیم برنده شویم.

بازیکن تیم فوتبال ملوان در خصوص گلزنی‌اش مقابل سایپا گفت: خداراشکر توانستم گلزنی کنم و در بازی تیم موثر باشم. البته گل نتیجه زحمت کل اعضای تیم بود و مهم کسب امتیاز و خوشحالی هواداران بود. ما به دنبال قهرمانی هستیم نه صعود. امیدوارم قهرمان شویم.

احمدی درباره اینکه از هفته سی‌ام لیگ دسته یک قرعه این تیم آسان‌تر می‌شود و مس کرمان کار مشکلی دارد، عنوان کرد: شاید روی کاغذ این بازی‌ها آسان باشد، اما در زمین مسابقه بهترین عملکرد ممکن را به نمایش گذاشتند. در  به همین خاطر ما با جدیت تما به میدان می‌رویم. ما نگاهی به بازی مس و دیگر تیم‌ها نداریم و تمرکزمان روز بازی‌های خودمان است.

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان