سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403
سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403
Tuesday, 23 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۹۲ ]

 

بخش ورزش- پس از قطع همکاری باشگاه نساجی با ساکت الهامی و انتشار یک بیانیه عجیب از سوی باشگاه که به جای شفاف سازی باعث شایعه پراکنی شد، شاهد اتفاقات شرم آوری در فضای مجازی هستیم.

 پس از اتفاقی که روز گذشته در نساجی رخ داد، باشگاه نساجی تصمیم به قطع همکاری با سرمربی خود گرفت. ساکت الهامی به دلیل اتفاقاتی که پس از بازی با آلومینیوم در تهران و اراک رخ داد، از مدیران باشگاه دلخور بود. او اعتقاد دارد که مدیران باشگاه از او حمایت نکرده اند آن هم در حالی که در اراک هواداران آلومینیوم به او توهین کرده اند. همچنین شایعاتی که هرچند وقت یک بار در خصوص تغییر سرمربی در باشگاه نساجی به گوش می رسد، دیگر دلیل ناراحتی ساکت الهامی بود. ساکت الهامی از این اتفاقات دلخور بود، در رختکن عصبانی شد و در این خصوص صحبت هایی کرد. از اینکه چه صحبت هایی در رختکن تیم شده فعلا می گذریم اما این شایعه چطور گسترش یافت و چرا باید هواداران فوتبال به چنین شایعه ای دامن بزنند؟

 

سناریوی اول؛ برداشت خوشبینانه!

مدتها قبل از اینکه صابر حردانی به نساجی بیاید، وویسی در فضای مجازی پخش شد که یکی از مربیان حردانی خطاب به این بازیکن جمله ای ناشایست گفت که بی ارتباط با شایعه به راه افتاده در فضای مجازی نیست. می توانم تصور کنیم برخی کانال های تلگرامی برای وایرال شدن و بازدید گرفتن از این وویس استفاده کرده و این شایعه را به راه انداختند. نتیجه اش چه شد؟ متاسفانه توهین و شوخی های زشت که در فضای مجازی با صابر حردانی و ساکت الهامی شد.

 

سناریوی دوم؛ برداشت بدبینانه!

ببینید این سناریو چیست که ما آن افتضاح سناریو اول را خوشبینانه می دانیم. سناریو دوم می گوید افرادی برای منافع خود و تخریب تیمی که اولین قهرمانی تاریخش را به دست آورده این شایعه را به راه انداخته اند. متاسفانه فعلا نمی توان جزییات بیشتری از این اتفاقات گفت.

هرکدام از این دو سناریو که صحت داشته باشد، از شما می خواهیم عبارات پایانی این یادداشت را چند بار بخوانید:

کسانی که برای این سرمربی و بازیکن کامنت گذاشتند، یک لحظه خودشان را جای آنها یا حتی خانواده آنها بگذارند. ببینید به قیمت چند ثانیه خنده چطور با شخصیت افراد بازی می کنید آن هم با فرمان کانال های تلگرامی که حتی از آوردن اسم شان شرم داریم و با آبروی بسیاری بازی کرده اند.

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان