جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
Friday, 19 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۷ ]

گیلان امروز- شهردار رشت گفت: شهرداری برای رفع موانع پروژه‌هایی که منافع عمومی مردم و شهروندان را تامین می‌کند، عزم ویژه‌ای داشته و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

 به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت - جلسه‌ای به ریاست سید امیر حسین علوی شهردار رشت ، مدیر بیمارستان قائم رشت ، سرمایه‌گذار طرح توسعه این مجتمع درمانی و جمعی از مدیران شهرداری ، ۱۸ آبان ۱۴۰۰ با هدف رفع مشکلات و موانع موجود برگزار شد.

 شهردار رشت در این جلسه از تلاشهای مجموعه مدیریت، پزشکان، پرستاران بیمارستان قائم به جهت خدماتی که به مردم در دوران اپیدمی کرونا ارائه کردند، قدردانی نمود و ابراز داشت: شهرداری با نگاه به توسعه و پیشرفت شهر و برای رفاه حال شهروندان موانع موجود در مسیر پروژه‌های سرمایه‌گذاری به ویژه طرحهایی با ویژگی عام‌المنفعه را برطرف می‌کند و در این مسیر از هیچ تلاشی مضایقه نخواهد کرد.

 سید امیر حسین علوی به شعار راهبردی که در طلیعه امسال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مانع‌زدایی‌ها در بخشها و حوزه‌های مختلف ابلاغ شد اشاره کرد و بیان داشت: ما نیز در مجموعه شهرداری رشت در راستای عمل به منویات معظم له و طبق چشم‌اندازی که برای خود ترسیم نموده‌ایم، برای احداث بیمارستان جدیدی که قرار است، پشت بیمارستان قائم ساخته شود، آمادگی هر نوع همکاری و حمایت از سرمایه‌گذار را داریم.

 شهردار رشت با بیان اینکه در همین راستا حتما مکاتبات لازم با شرکت آب و فاضلاب برای تامین زیرساختهای لازم پروژه طرح توسعه بیمارستان قائم از سوی شهرداری رشت انجام می‌شود، تصریح کرد: اگر این پروژه به شکل مجتمع تجاری-اداری-خدماتی تعریف شود، شهرداری هم می‌تواند آورده خود را با سرمایه‌‌گذار به اشتراک گذارد تا در قالب یک پروژه مشترک و با یک زمانبندی مشخص نتایج لازم برای دو طرف حاصل شود.

 وی در پایان با تاکید بر اینکه تحت هر شرایطی و حتی در صورت عدم پذیرش پیشنهادات مطرح شده از سوی سرمایه‌گذار شهرداری موانع پیش روی این پروژه را در حد توان خود و با انجام رایزنی‌های گسترده برطرف می‌سازد، یادآور شد: با مشارکت شهرداری رشت در طرح توسعه بیمارستان قائم علاوه بر تسریع در عملیات ساخت، موجبات رونق منطقه و مجموعه درمانی مذکور با متراژ ۱۳ هزار متر مربع فراهم خواهد شد.

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان