سه شنبه, 29 اسفند 1402
سه شنبه, 29 اسفند 1402
Tuesday, 19 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

بخش فرهنگی - مریم نشیبی که بسیاری او را با اجرای برنامه «شب بخیر کوچولو» می شناسند، پس از گذراندن دوره ابتلاء به ویروس کرونا، به تازگی به رادیو بازگشته است. این گوینده پیشکسوت درباره ساخت برنامه‌ای مشابه «شب بخیر کوچولو» و با همین نام در یکی از تلویزیون های تعاملی، می گوید: «شب بخیر کوچولو» ۳۰ سالگی اش را پشت سر گذاشته و الان وارد ۳۱ سالگی شده است؛ حالا این برنامه جدید نمی دانم چیست، چون فضای مجازی را دنبال نمی کنم.

مریم نشیبی درباره مبارزه با کرونا یادآور می شود: کرونا را رد کردم ولی خدا نصیب نکند، خیلی آدم را ضعیف می کند. هرچه مواد غذایی مناسب و مقوی هم بخورید افاقه نمی کند. شاید چندماه باید بگذرد تا به حالت عادی بازگردی. امیدوارم ریشه کرونا کنده شود.

او با ابراز تاسف از تاثیراتی که کرونا بر زندگی خانواده‌ها گذاشته است، خاطرنشان می کند: چقدر خانواده ها و چقدر از جوانان از دست رفتند و مادران داغدار شدند!

این گوینده پیشکسوت که مدتی به دلیل ابتلاء به کرونا از اجرای برنامه های رادیویی از جمله برنامه «گلبانگ» بازمانده بود، با اعلام بازگشت به صدا، می گوید: در حال حاضر برنامه «گلبانگ» و «شب بخیر کوچولو» را کار می کنم. کار قشنگ «جعبه موسیقی» را هم که یک سال و نیم است آغاز کرده ایم که برای واحد رادیو نمایش است، این برنامه اتفاق خوبی است.

نشیبی از تولید و پخش مجموعه ای که به تازگی با عنوان مشابه «شب بخیر کوچولو» قرار است قصه های تصویری را برای کودکان بازگو کند، اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: «شب بخیر کوچولو» یک اتفاق و پدیده بود که سال ۶۹ به لطف آقای کاظم زاده، رئیس شبکه کودک در نهم تیرماه پایه گذاری شد و یک برنامه خاص است، نه به اعتبار من بلکه خود برنامه این ویژگی را دارد. الان ۳۰ سالگی اش هم تمام شد و وارد ۳۱ سالگی شد. حالا این برنامه جدید نمی دانم چیست چون فضای مجازی را دنبال نمی کنم.

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان