پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
Thursday, 28 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

بخش ورزش- مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت:AFC بدش نمی آید تیمی چون بحرین به جام جهانی صعود کند و ما باید حواسمان را جمع کنیم که کوچکترین اشتباهی نداشته باشیم.

همایون شاهرخی در گفت و گو با فارس، در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران پیش از برگزاری 4 دیدار حساس در دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: هیچ منجمی نمی تواند پیش بینی کند که چه اتفاقی رخ خواهد داد اما به عنوان یک ایرانی دعا می کنم تیم ملی کشورم در مسابقات پیش رو موفق شود. این تیم از خلاقیت خوبی برخوردار است و امیدوارم در نهایت با برد در مسابقات پیش رو به جام جهانی صعود کنیم.

وی افزود: شاید در ظاهر این 4 مسابقه آسان باشد ولی قطعا بازی با بحرین و عراق سخت است، به خصوص دیدار با بحرین چون این تیم میزبان است.البته AFC بدش نمی آید تیمی چون بحرین به جام جهانی صعود کند و ما باید این شمشیر را از روی خودمان برداریم و تنها به هدفمان فکر کنیم. مطمئنا اگر کوچکترین کوتاهی از بازیکن، مربی و هر عضوی از تیم ملی صورت بگیرد اتفاقی فاجعه بار رقم خواهد خورد.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه مهدی طارمی شب گذشته از مردم خواست تا در هتل تیم ملی تجمع نکنند چون ممکن است در این شرایط، بازیکنان در خطر ابتلا به کرونا باشند گفت: در این زمینه حتما باید توسط کسانی که مسئولیت دارند کنترل صورت بگیرد. زمانی که با تیم ملی در آلمان بودیم یک نفر مسئول رفت و آمد ایرانی ها به هتل بود که این مسئولیت به من واگذار شد.

وی تاکید کرد: اصلا اجازه داده نمی شد که کسی بدون اجازه به هتل ما رفت و آمد کند چون همین رفت و آمد ممکن است تمرکز بازیکنان را بر هم بزند ضمن آنکه آن زمان کرونا نبود و الان بازیکنان در خطر ابتلا به بیماری هستند. کسی که مسئولیت می گیرد باید تجربه داشته باشد و بداند رفت و آمد و عکس گرفتن مردم با بازیکنان تیم ملی و حتی صعود ما به جام جهانی را به خطر می اندازد.اصلا چرا در این شرایط باید به هتل تیم ملی این همه تردد وجود داشته باشد؟ قطعا وقتی طارمی چنین صحبتی کرده به عنوان نماینده بازیکنان این حرف را مطرح کرده و شاید اتفاقات روز گذشته باعث ناراحتی اعضای تیم شده است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: نظم و انضباط در اردوی تیم ملی باید حرف اول را بزند و در این شرایط حساس اصلا نباید اتفاقی در اردوی تیم ملی بیفتد. اینکه مثلا از ورود 5 نفر به هتل تیم ملی جلوگیری شود و آن 5 نفر ناراحت شوند خیلی بهتر از آن است که یک ملت ناراحت شوند.بهتر است از همین امروز از ورود افراد متفرقه به هتل تیم ملی جلوگیری شود تا ملی پوشان به جز تمرین و 4 بازی مهم پیش رو به مساله دیگری فکر نکنند.

مربی اسبق تیم ملی ایران در خصوص حضور کریم باقری به عنوان مدیر و دستیار دراگان اسکوچیچ گفت: باقری و هاشمیان از فوتبالیست های خوشنام این کشور هستند که حالا وارد عرصه مربیگری شده اند و حضور آنها قطعا به تیم ملی کمک می کند. این 2 نفر قطعا می توانند به اسکوچیچ کمک کنند به شرطی که کسانی که مسئول انضباط در تیم ملی هستند کار خود را به نحو احسن انجام بدهند.

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان