شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403
Saturday, 20 April 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۸۸ ]

 

گیلان امروز- نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره جزئیات پرداخت یارانه ۴۵۰ هزار تومانی، توضیحاتی داد.

محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره جزئیات یارانه ۴۵۰ هزار تومانی، اظهار کرد: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی یعنی کل یارانه دریافتی مردم از قبلی تا جدید می شود ۴۵۰ هزار تومان.

وی افزود: از دو منبع صرفه جویی، منابع یارانه ۴۵۰ هزارتومانی به دست می آید یکی صرفه جویی یارانه هایی که ثروتمندان از بنزین به دست می آورند، که آن را قطع می کنیم و این ۴ میلیارد دلاری که از کل یارانه های بنزین، گازوئیل، آب، برق و... می شود را به ۴۰ میلیون نفر می دهیم.

وی افزود: غیر از این ارز های ۴۲۰۰ تومانی که به دست واسطه ها می رود و نهاده می خرند و با قیمت گزاف می فروشند را آزاد می کنیم و از آن برای پرداخت یارانه استفاده می کنیم.

رضایی تاکید کرد: با پرداخت یارانه ۴۵۰ هزارتومانی هیچ یک از قیمت ها افزایش نمی یابد و فشار هم به بودجه دولت وارد نمی شود چراکه اصلا دست به بودجه دولت نمی زنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولت ما از هیات دولت گرفته تا خانه های ملت ایران برای بانوان برنامه داریم .

وی با تاکید بر اینکه در هیات دولت بنده حداقل دو تن از بانوان حضور خواهند داشت، افزود: در کسب و کارهای کشور، تجارت، کسب و کارهای خانگی به بانوان امکانات لازم می دهیم تا دولت و درآمد داشته باشند، علاوه بر آن خانه داری را به عنوان شغل محسوب می کنم و به این شغل حقوق خواهم داد .

رضایی افزود: دو وظیفه را برای زنان خانه دار اختصاص می دهیم، یک تربیت فرزند و دو بهداشت و سلامت خانواده.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان