پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
Thursday, 28 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

 

گیلان امروز- نماینده صومعه سرا در خانه ملت خبر داد: بخشی از بزرگراه فومن – صومعه سرا - پونل تا پایان خرداد زیر بار ترافیک می‌رود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی جاده ۴ بانده فومن - صومعه سرا - پونل گفت : تا پایان خرداد ۱۲ کیلومتر از بزرگراه فومن - صومعه سرا - پونل افتتاح بخشی از بزرگراه فومن – صومعه سرا - پونل تا پایان خرداددر محدوده کسما افتتاح می‌شود و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

سید کاظم دلخوش درخصوص افتتاح ساختمان‌های بخشداری طاهرگوراب و ضیابر گفت : این بخش‌ها هم پس از ۱۶ سال تلاش در همین ماه بالاخره صاحب ساختمان مستقل خواهد شد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال‌های گذشته اعتبارات قابل توجهی برای ایجاد آب بندان‌ها و لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها در این شهرستان اختصاص یافت است گفت: پارسال با لایروبی و ساماندهی ۷۵ کیلومتر از رودخانه‌ها و رفع مشکلات و نواقص در روستا‌های پرخطر امسال هیچ سیلی در شهرستان صومعه سرا نداشتیم.

وی با تقدیر از زحمات دستگاه قضا برای احیای کارخانه صنایع ابریشم گیلان در صومعه سرا اضافه کرد با جلساتی که با بانک ایران زمین انجام گرفته قرار شد کارخانه پارچه بافی به عنوان صنایع تبدیلی در کنار کارخانه ابریشم صومعه سرا برای تولید و اشتغال به کار جوانان راه اندازی شود.

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان