سه شنبه, 29 اسفند 1402
سه شنبه, 29 اسفند 1402
Tuesday, 19 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

گیلان امروز- فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت با حضور در آیین رونمایی از پروژه هوشمند سازی ناوگان اتوبوسرانی شهر رشت که برای اولین بار در شمال کشور اجرا شده است گفت : یکی از مهمترین مولفه های توسعه شهری، هوشمند سازی و ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان است که شورای اسلامی دوره چهارم و پنجم شهر رشت با پیگیری ها و تلاش های بسیار زیر ساخت های مناسبی را برای این امر فراهم نموده است .

فاطمه شیرزاد ضمن تاکید به اجرایی کردن فاز های بعدی خدمات پروژه شهر هوشمند و تکریم و افزایش رضایتمندی و خدمات به مردم افزود: یکی دیگر از خدمات الکترونیکی در شهر رشت طرح منزلت است. بزودی طرح منزلت شهری در راستای تکریم و خدمت به سالمندان و جامعه معلولین در شهر رشت اجرایی می شود.

وی در ادامه افزود:  پرداخت عوارض شهری، حذف بیلط کاغدی، کیف پول الکترونیک‌ و جمع آوری پسماند خشک ،  نصب دوربین در میادین و بلوارها ، هوشمند سازی چراغ های راهنمایی و رانندگی بخشی از خدمات الکترونیکی برای شهر  رشت محسوب می شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه توزیع و توسعه خدمات شهری می بایست بصورت عادلانه در تمامی مناطق شهری انجام پذیرد بیان کرد: در اجرای هوشمند سازی به مناطق کم برخوردار هم باید توجه ویژه ای شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: افزایش خدمات شهری و رضایتمندی مردم در راس امور مدیریت شهری قرار دارد.

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان