پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
Thursday, 28 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

گیلان امروز- رئیس کل دادگستری استان گیلان بیان کرد: دستگاه قضایی حامی توسعه در منطقه آزاد انزلی است و برای رشد سرمایه گذاری و کسب و کار در این منطقه کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی، رییس کل دادگستری گیلان همراه با دادستان مرکز استان ، مدیرکل بازرسی گیلان و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری در جریان بازدید از منطقه آزاد انزلی با  علی اوسط اکبری مقدم رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و معاونین سازمان دیدار و در باره راهکارهای حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان و رفع موانع آنان به گفت وگو پرداختند.

بنا بر این گزارش اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی ضمن تقدیر از فعالیت های دستگاه قضایی در راستای رفع موانع بیان کرد : منطقه آزاد انزلی با توجه به قرار گرفتن در یک نقطه استراتژیک به عنوان یکی از مراکز مهم سرمایه گذاری در حوزه های مختلف شناخته شده و با فراهم ساختن امنیت سرمایه گذاری، تعیین تکلیف تملک اراضی و دفاع از حقوق قانونی فعالین اقتصادی و شهروندان منطقه ، بستر لازم به منظور توسعه همه جانبه و ایجاد فرصت های شغلی فراهم خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان گیلان نیز در این نشست بیان کرد: دستگاه قضایی حامی توسعه در منطقه آزاد انزلی است و برای رشد سرمایه گذاری و کسب و کار در این منطقه کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی ضمن بیان تجارب و توانمندی های فنی و علمی علی اوسط اکبری مقدم مدیرعامل جدید منطقه آزاد انزلی خواستار بررسی همه جانبه، موانع و معضلات موجود حقوقی و قضایی در مسیر توسعه این منطقه و ارائه گزارشات به دستگاه قضایی شد تا با ارایه راهکارهای پیشگیرانه و کمک از سوی دادگستری این مشکلات مرتفع شود.

وی در پایان بر نظارت دستگاه قضایی بر پروژه راه آهن رشت-بندر کاسپین منطقه آزاد انزلی و حمایت برای رفع موانع حقوقی و اجرای هر چه سریعتر این پروژه تاکید کرد.

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان