پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
Thursday, 28 March 2024
روزنامه گیلان امروز [ شماره ۶۴۷۷ ]

 

بخش ورزش- سرمربی سپیدرود رشت گفت: عشق به سپیدرود در تک تک خانه های رشت وجود دارد و اگر مسئولان به داد این تیم نرسند فاجعه در یک قدمی این تیم خواهد بود.

علی نظرمحمدی در گفت وگو با تسنیم ، اظهار داشت: مشکل بزرگی که سپیدرود با آن دست به گریبان است و آرامش باشگاه را سلب کرده مشکلات فراوان مالی و مالکیتی است و مدیرعامل ما بسیار تنهاست و مسئولان پیش از اینکه اتفاق ناخوش آیند دیگری در سومین سال متوالی برای سپیدرود بیفتد به داد ما برسند.

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه به دلیل عدم مدیریت صحیح و حمایت مسئولان سبب شد تا این تیم از لیگ برتر به دسته اول و بعد دسته دوم سقوط کند ابراز داشت: امروز فقط مدیرعامل باشگاه آقای آقازاده کنار سپیدرود است و از مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار محترم، نماینده های مجلس، شهردار و اعضای شورای شهر می خواهیم که به کمک تنها تیم مرکز استان گیلان بیایند و این حمایت امروز یک وظیفه اجتماعی است و این عزیزان باید از تیم اول شهر رشت حمایت کنند.

نظرمحمدی افزود:  سپیدرود تیم اول و هویت شهر رشت است که در خانه و دل تک تک مردم رشت حضور دارد و پایگاه اجتماعی دارد و اگر به کمک سپیدرود که امروز مظلوم و تنها واقع شده نیایند هیچ تضمینی وجود ندارد که نتایج خوب ما ادامه داشته باشد و نمی شود تمام فشار یک باشگاه روی دوش مدیرعامل جوان باشد و باید دست سپیدرود و مدیرتش را گرفت.

وی با هشدار اینکه اگر سپیدرود حمایت نشود خطر سقوط سوم هم وجود دارد گفت: باشگاه در مذاکره با من احساس خطر سقوط داشت و از من خواست که تمام تلاشم را برای حفظ تیم انجام دهم و از کادرفنی و بازیکنانم تشکر می کنم که تمام تلاش خود را انجام می دهند و حالا ما چشم انتظار همت و حضور مسئولین هستیم.

نظرمحمدی در ارتباط با برتری سپیدرود رشت برابر مس نوین کرمان اظهار داشت: مسابقه سنگینی بود و مس نوین پس از مسابقه جام حذفی مقابل پرسپولیس از نظر شخصیتی متفاوت شد و در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفت و در این مستبقه برای ۳ امتیاز به رشت آمده بود و ما هم شرایط مان نسبت به دیدار قبلی که بازیکنان به دلیل بیماری کرونا حضور نداشتند، بسیار بهتر بود.

وی شرایط فنی تیمش را مطلوب دانست و گفت: استرس به دلیل عدم نتایج مناسب در فصل جاری از یک سو و فشار روانی که بیماری کرونا بر روی مجموعه تیم گذاشته بود تیم را از نظر روحی به چالش کشیده بود و در مسابقه قبلی هم به همین دلیل نتوانستیم نتیجه بگیریم و تمام زحماتی که در ابتدای نیم فصل با بیش ۱۷ جلسه تمرینی پرفشار در ۹ روز برگزار کرده بودیم، بدنه اصلی ما دچار افت شد.

سرمربی سپیدرود عنوان داشت: بیشتر از برد خوشحالی من از این است که تیم ما در این دو بازی میل به پیروزی و سختکوشی در آن حرف اول را می زند و در این بازی دروازه ما هم بسته ماند که اتفاق خوبی بود ونشان از شخصیت تیمی سپیدرود دارد و بازیکنان ما نشان دادند که جایگاه ما اینجا نیست و با استمرار این اتفاق ما می توانیم روزهای امیدوار کننده ای را در لیگ سپری کنیم.

نظرمحمدی با انتقاد از شرایط داوری بر علیه تیمش تصریح کرد: در هر دو بازی سپیدرود برابر اسپاد و مس نوین تیم داوری بسیار ضعیف بود و دوست دارم با اعضای دپارتمان داوری این دو مسابقه را تماشا کنم تا ببینند سپیدرود چقدر از داوری متضرر شد و همین امروز پنالتی محرز را برای ما نمی گیرند و در عین تعجب به بازیکن ما کارت می دهند و من مطمئنم که جار و جنجال کادر تیم مقابل روی داوری تاثیر گذاشت و خداراشکر که حضور آقای داوود رفیعی موجب شد که بازی به جنجال کشیده نشود و مدیریت کردند.

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان